Известие

Collapse
No announcement yet.

Подложки за повдигане на 166 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Подложки за повдигане на 166 ?

    Здравейте отново, смятам, вече, по най - бързия начин да си повдигам Алфата, със спортни пружини съм, амортисьорите, утре ще ги разберем какви са (най - вероятно стандартни), та........ако всичко е спортно ще действам по скъпия вариант - нови пружини, ако, обаче амортисьорите са стандартни - слагам подложки, защото всичко по окачването е здраво и не ми се купуват нови,скъпи пружини - ментета, та на въпроса - има ли някой чертежи, размери и някакво инфо за въпросните подложки, правени на стругар за повдигане на Алфа 166 ? И още едно инфо - чашки от Голф 2,3 - кажете нещо повече за тях, къде и как се монтират, искам...1.да отида при стругар с конкретна и точна информация, а след това при майстора, отново с точно и конкретно искане или 2.да взема въпросните чашки и да ги дам на човека да ги монтира, но като питам по моргите ми обясняват, за някакви чашки, дето били на амортисьорите, трябвало да се избиват, можело да не станат на макферсон, можело да станат само отпред или само отзад и т.н. и т.н....та за това - дали чашки или подложки - кажете нещо повече моля, аз по принцип се занимавам с хартий за печатници и офиси - не съм майсторче, макар че доста неща научих през последните 2 години, по неволя (откакто карам 166), искам и за тва историческо повдигане да съм в час, търасчката използвах - никъде няма конкретни цифри, размери и начини, пише само вземаш тва от тва и го слагаш на онова и то се вдига с 3 пръста или отиваш при стругар и готово - много общо, по бързата процедура !
    Благодаря Ви предварително,всеки път помагате, ударете и сега едно рамо.
    sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

  • #2
    Има развитие, амортисьорите ми са стандартни, с моя човек обмисляме вариант за удължаването им, и евентуално, реално повдигане с 4-5 см, малко ни притеснява, че променяме структурата на колата но, ще обмислим всичко, преди да преминем към действие.Все пак очаквам съвети и информация от вас.
    sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

    Comment


    • #3
      Абе нови пружини, пък мойте, спортните ги пускам за продаване, който се интересува от червени, спортни пружини - да заповяда на лично съобщение, ще ги пусна и в раздела за обяви, а между другото - кажете нещо за качествени пружини, марки, производство, цени.
      Last edited by vnimavai; d.m.y г., 14:28.
      sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

      Comment


      • #4
        Да не забравиш да споменеш от къде и какви нови пружини си купил, че и на мен ми предстои същото, както и колко пари струват пружините.
        AR 166/159 - 2.4 jtd/m

        Comment


        • #5
          Пружини (рикамби оригинали) Александър Ауто 270 лева за брой - тези са диференцирани за всяка една моторизация, има общо 4-5 вида, трябва да се гледа маркировката на някоя от навивките, която представлява две цветни кръгчета при дизеловия мотор са лилаво и оранжево.
          Алтернативата е универсални пружини (примерно от АХМ) цена за брой 80 лева и с нищо не отстъпват на оригиналните единствената разлика е, че нямат шлаух на първата навивка (където най-често контактува пружината).
          Колеги, рядко срещан проблем при нашите коли са пружините, има случай на чупене на първата навивка точно на чашката на макферсона и ако не се гледа може и да не забележите, колата пада леко по-ниско и става много "мека"
          Tormentvm In Dvm Demens

          Comment


          • #6
            Добре при случая с чупенето на навивката, какво следва после ?
            AR 166/159 - 2.4 jtd/m

            Comment


            • #7
              Обмислям още един вариант - 4 пружини втора употреба, и евентуално, ако не съм доволен - добавям подложки - цена на всичко това с труда (пружини и подложки) - не повече от 220 лева.

              ---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:22 ----------

              И, със сигурност, при варианта с пружини и подложки, повдигането ще е поне 4-5 пръста, а само с пружините - поне 2-3, сега разстоянието е по - малко от 1 пръст.
              sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от em4o1 Покажи съобщение
                Добре при случая с чупенето на навивката, какво следва после ?
                ами смяна на пружини

                ---------- Post added at 13:23 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

                Първоначално публикувано от vnimavai Покажи съобщение
                Обмислям още един вариант - 4 пружини втора употреба, и евентуално, ако не съм доволен - добавям подложки - цена на всичко това с труда (пружини и подложки) - не повече от 220 лева.

                ---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:22 ----------

                И, със сигурност, при варианта с пружини и подложки, повдигането ще е поне 4-5 пръста, а само с пружините - поне 2-3, сега разстоянието е по - малко от 1 пръст.
                Това въобще не е вариант щото ще падне егати търсенето на пружини от една кола (задължително) освен тва ще ти ги продадат заедно с амортисьора, което е пари на вятъра а и вероятността да са омекнали е много голяма по добре си вземи едни от магазина ей ония за 80 лева бройката и виж как се държи колата и след това нищо чудно и да забравиш за подложките
                Tormentvm In Dvm Demens

                Comment


                • #9
                  Пружините вече са намерени, от една кола са и са без амортисьрите,за омекване - скоро ще разбера, но вече съм решил.
                  sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                  Comment


                  • #10
                    Повдигам темата от прахта, защото най-накрая, вече целта е постигната, ето резултата http://vnimavaiset.snimka.bg/automob...63353.22157653 , подложките от колегата teodor80, стана страхотно !!!

                    http://clubalfaromeo.com/forum/pictu...pictureid=3081
                    http://clubalfaromeo.com/forum/pictu...pictureid=3080
                    Last edited by vnimavai; d.m.y г., 14:13.
                    sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                    Comment


                    • #11
                      Колега какви подложки сложи Интересува ме отзад Моята има два пръста разстояние но като седне дори един човек гумата се изравнява с калника Интересува ме подложките има ли ги оригинални или нещо препрайвате и какви пари са горе долу
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                      Comment


                      • #12
                        Моите ги взех от колегата teodor80, само че за предницата, която, при моделите преди 2001, малко увисва (след това започват да слагат малко по-дълги амортисьори), правени са от стругар и излизат около 130-150 лева (зависи и стругара познат ли ти е), но трябва да свалиш пружини и амортисьори за да измериш, правят се и по два болта на подложка, които удължават тези на макферсона - поне отпред е така, подложките се слагат между носача и амортисьора. Провери си амортисьорите, може би проблема не е само в меки пружини.
                        sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                        Comment


                        • #13
                          Амортисьорите са сухи но наистина имам съмнение дали държат А ако са изтървали и ги сменя с колко ще се повдигне колата или е относително от факта колко държат в момента амортисьорите
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                          Comment


                          • #14
                            Аз бях със спортни пружини и стандартни амортисьори, смених пружините (4 втора ръка от една кола), вдигна се със два пръста, отзад винаги е изглеждала добре - и със спортните и с нормалните пружини, отпред - винаги висеше, пак и с двата вида пружини, като сложих подложките отпред всичко си дойде на мястото (не забравяй, че картера, повечето карантии и тежест са отпред), при теб мисля, че може би колата доста е товарена, което е довело до омекване на задните пружини доста, прибавяме и евентуално амортисьори за смяна (дадоха ми информация, че не е задължително да са омаслени за да са изспуснали), като натиснеш задницата рязко и силно, отгоре на багажника, гледай как се връща и дали подскача няколко пъти нагоре надолу или си застава в изходно положение без люлеене.
                            sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                            Comment


                            • #15
                              И отпред е ниска но си я вардя Искам леко да я повдигна само отзад За самата проба с амортисьорите - пробвал съм но тя много тежка и немога да я залюлея добре При по малките коли кат я натиснеш и пуснеш и си личи но тази ного голяма и имам чувството че от самата си тежест не мърда в смисъл неможе да се залюлее
                              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                              Comment

                              Working...
                              X